frustration del 3

Jag förstår inte heller, Alice. Jag förstår nästan min kemilabb bättre, och den förstår jag verkligen inte alls.

Aha, jag förstår om Zlatan! Trevligt att höra ändå. Läste en artikel i DN förut bara där de sa , precis som du sa, om hans "osvenskhet" (som om det ordet ens finns!) Och att det var hans kroppsspråk och attityd som ställde till det för honom. För jag menar, en svensk attityd = se livet på den mörka sidan? För jag tycker nog att det är svårt att hitta en människa som ler mer än Zlatan. Fick arbeta hårt och kolla igenom många av mina gamla fotoalbum för att hitta en bild där han ens såg lite halvglad ut.

Men jag menar, samtidigt förstår man ju SD också. Vem vill inte ha ett sådant här ljushuvud i styrelsen?



"fornminnen och ja.... som exempel.... julafton.... midsommarafton....."

tycker nästan synd om honom.
"Vi skulle vilja underlätta för företagen, göra det mer attraktivt... Göra så att de vill komma till Filipstad."
"Hur då?"
"..."

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hela det där klippet är så skrattretande!

2010-09-21 @ 20:17:39
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0