frustration.

Åh. Åh. Åh.
Jag känner mig så dålig till mods. Hela dagen har jag känt mig dålig till mods. Hela Sverige är dåliga till mods. På tåget kunde jag verkligen känna den dåliga, dåliga stämningen över vad som hände igår.
Och jag ska inte säga att jag inte kunde se det komma eller att jag är förvånad. För det är jag bannemej inte.
Men det är förbannat tråkigt (hahahaha, kan jag sluta leka mesiga svordomar eller) att valet blev som det blev. Och då talar jag inte ens om det faktum att SD kom in.
Och Klara, Zlatan han är en sån där invandrare som har assimilerat sig (inte integrerat sig. det är dåligt. för att citera sd: "svenskarna har en absolut rätt till att behålla och vidareutveckla sin kultur och identitet i Sverige och motsätter sig därför integration som en lösning på de problem som har uppstått som en följd av den oansvariga invandringspolitiken") så pass att han, HAN, är varmt välkommen in i den svenska gemenskapen. Han har visat sig värdig, det har ju gått bra för honom. Det är dock ett problem att han som invandrare har en gen som gör honom väldigt aggressiv. En gen som förekommer i mycket högre utsträckning hos invandrare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0