Innehåll av goodiebags;

Detta är för att ni alla ska vilja komma till farsta nu i helgen. Jag tror nämligen att vi ska dela ut goodiebags nu också :D

Goodiebagsen innehåller bland annat;
handlotion
klistermärken
reflex
mättande choklad
små parfymtester typ
en god lypsyl
små godisar

Bland anant. Alla innehåller de lite olika saker.

Jag ska se vad jag kan göra Alice, men jag har inte vågat ta en till mig heller ännu. De är populära må jag säga!!

Ikväll har jag dissat en träff med Theresa och Alice, två av mina favoriter, för att nu plugga franska och sedan sussa sött. Imorgon börjar arbetsdagen klockan sju och jag kommer stapplandes hem vid sex. Sen lite plugg på det. Mums fillibabba!

Kram kram banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0