Klara goes 4 år

jagvillintevillintevillintevillinte plugga.



(jag vill gå på loppis med en vän eller flyga till spanien eller gå ut och springa eller sätta mig en mysig fåtölj och till en kompis ringa eller packa en väska och bara ge mig ut, eller bara sitta i löv och ge ut ett hösttjut. Jag vill läsa Sagan om ringen och jag vill bli bra på franska, jag vill baka något gott men bryr mig inte särskilt mycket om danska. Jag vill lyssna på UP och börja blåsa upp ballonger, jag vill dansa runt i huset och sjunga fula sånger. Om natten vill jag sitta med klassen min och fnissa och sedan vill jag hemåt vandra och sömnen dissa. Alice och Therese vill jag träffa och krama dem hårt, så hårt det bara går't. och ännu lite hårdare för jag gillar dom så.)

(det började bara på rim. sen kunde jag visst inte sluta. Mr. Freerks, okej att lämna in kemilabb bestående av rim?)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Gör det! Fatta vad ballt! Natriumhydrat och surikat. H2O och skitglad ko.



Jag vill inte heller plugga, och jag längtar till imorgon. För då ses vi. Hurra!



Kramar

2010-09-18 @ 13:29:59
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0