kvällshälsning från en t.r.ö.t.t. Therese

GAAAAH! Jag är typ fett trött. Är det okej att vara det en fredagskväll tjugo i tolv? Jag vet inte det jag... De senaste dagarna har jag legat hemma, sjuk. Det har varit två dagar av att döda tid genom att ligga och försöka överleva. Kul med andra ord. (Senaste meningen var ett skämt.) Idag var jag dock back in school - jag är inte så cool - och det var förfärligt tråkigt. Jag orkilorkar inte med skolan, jag gör verkligen inte det! Tur att det är helg nu så jag kan ladda lite batterier... Fast så vet vi ju alla att det inte kommer bli. De flesta helger går ju liksom ut på att ligga hemma och ha ångest över att man inte pluggar ikapp alla ämnen man ligger efter i. Det är också kul. (Den meningen var också ett skämt. HAHA Therese, du är så rolig du!)
GAAH! Jag är typ ännu tröttare nu än i början av inlägget. Soffan väntar, det känner jag det!
KRAMEN
bara för att vi är schnögga. lol
(fy, den här bilden var ju fullständigt o-okej märker jag nu. men vad det göra, huh? :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0