... när jag ändå presenterar världsnyheterna...

Fotografen avslöjar;
Jag hade följt dom i ett och ett halvt år för att fånga det speciella ögonblicket.

... vem ägnar ett och ett halvt år av sitt liv för att försöka få en bild på när två andra människor kysser varandra?
... fast iförsig, om han nu faktiskt fick en bild, så lär han ju ha cash för resten av livet liksom. Han är nog den smarte! 



Det roligaste är väl ändå att det inte ens fanns någon bild på dom när de kysser varandra. De går bara och ser besvärade ut i nio bilder. (aa)

för övrigt har jag väldigt lite att tillägga om dagen.
Btw så har vi ett mycket bra tema för årets skolfoto. vänta och se, mina vänner, vänta och se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0