smygreklam och förklarelse

Jag menade inte så klokt alls bara plugget man ägnar sig åt under eftermiddagar och kvällar. Det plugget vi gillar allra bäst! Jag tillverkar nu en graf i paint. MVG plus på det eller? A+ för dedication iallafall.

Iövrigt kan man ju smygreklama lite för vad jag kommer ägna mycket av min närmsta vakna tid åt (utöver den älskade skolan då)- farsta centrum firar femtio år! Wohoho! Missa inte- Anders lundin, Eric Saade, Amy Diamond bland annat, finfina rabatter, ballonger, goodiebags- och bäst av allt, ett tillfälle att träffa mig torsdag, lördag eller söndag, eller ännu bättre-
både mig och THERESA på söndag! Kan det bli mycket bättre än så? Tror knappast det. Ni hittar oss i snygga varma fleecejackor, med stora leenden på. Vi älskar kunder!

tillbaka till helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0