tjabbalabbalapoolarn!

Alice hade ett sådant äventyr idag att jag inte har någonting att säga som kan vara av intresse av min dag.

Förutom att planeringen till världens bästa uppträdande för årets CARNIVAL är kiiiiirrat!!! :D Kg har en carnivalo extraordinario varje år och vi traskar genom staden med poliseskort till den fina parken Rålis. Där kommer sedan underhållning och även uppträdanden av samtliga elever! Alla engelska naturelever från b klasserna har nu diskuterat och planerat ett mkt fint framträdande som innehåller guyonguy action så att säga, ett par får, en naken (?!) förvirrad idoldeltagare, och stampeedeee á la Lejonkungen. justdetja, temat är förresten "I have a dream". Låter det awesome eller låter det awesome?!?

Det bästa är att ja tillhör the stampeeed och har då valet att klä mig enligt temat "Randomshit". Julia och Gloria ska förvandla sig till träningsdeltagare från 80 talet, Sara blir cowboy, Ellen blir superhjälte, Astrid blir hippie och Sara är bara förvirrad (aa).

Och jag- jag ska bli de alla drömmer om att bli-
TINGELING :)))))))))))))))

inte för att vi egentligen vill tänka på förra årets framträdande för det var så skrattretande pinsamt, men här är det. Jag diggar att några ändå får igång ett sambatåg, att Gustaf bredvid mig har tappat i stora drag hela hans så noga ihopsatta mumiedräkt, att jag ser helt borta ut och att Uggla och Robert bara ROCKAR FETT i högra hörnet. FETT är vad dom rockar! :DDD

btw alice, du måste må bättre tills imoron!! :OOo <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0