adios så som jag brukar säga



Idag träffade jag den här tjejen och åkte genom halva staden med henne och åt en twix glass. Det är inte ofta det är så trevligt att det är strömavbrott och tågen slutar funka! Aldrig, skulle jag nog vilja ändra det till.

Vi tog iallafall ett gemensamt beslut. Dags att avsluta denna blogg! Men vi tänkte inte lägga ner den, för alla fina minnen och så. Det kändes bara lite fånigt, tycker jag Klara då, att jag skriver en massa under allas namn. Dags för mig att skaffa eget so to speak! När jag väl inser vad det blir postar jag här så att Hedda och Linda kan se, våra enda läsare.

Dock måste jag medge att när vi alla tre skrev, under kanske 9-10 månader, så var det oerhört kul och det kändes inte alls som om vi både 2 km respektive en tredjedel av landet ifrån varandra.

Så jag vill bara säga, snyft, hej då, 621 glädjefyllda inlägg senare,efter 3161 besökare från 20 olika länder, så avslutar jag med samma bild som vi började med:



och låtsas att vi alla skrev det här tillsammans för det blir ännu djupare då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser också varje dag faktiskt =) Puss och kram Linda

2011-04-08 @ 09:05:03
Postat av: sexbomb 2

åh va fint klasson! vi ses imorgen ;) <3

2011-04-08 @ 12:48:53
Postat av: Hedda

Jag följer med, såklart (!), vart det än bär hän.

2011-04-08 @ 22:55:12
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/
Postat av: Jenny

I shall miss you! :D You must tell me din nya blogg sen :D <3

2011-05-12 @ 13:18:08
URL: http://felparkerad.blogg.se/
Postat av: Gniztra

Fin blogg du har;-)



Skulle vara kul om du checka in min internetshop

Gniztra.com

Fake piercing,O.P.I nagellack,MAC smink,Hemma prylar,solbrillor m.m

Kraaam

2011-05-15 @ 19:57:23
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0