nostalgi

Jag kollade randomly på våra många videoblogginlägg (ett) och det andra vi har postat på youtube.

Det finns inga kommentarer på vår långa instruktion på hur man gör en bra high five, men någon har tagit sig tiden att klicka på att de ogillar det. SAY IT TO OUR FACES ! lätt att vara modig bakom sin lilla skärm men i verkligheten tror jag nog inte att du skulle våga dissa våra high fives! !!! (men någon skrev också att vi var snyggare än blondinbella och att hon får akta sig. Ack vad rätt personen hade! vi har nämligen hotat bellas liv flera gånger. hon får faktiskt börja akta sig! hennes bloggkarriär är nog dock ganska safe.)

för övrigt var de otroligt skrattretande. Jag saknar Alice och Therese.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan du inte länka klippet? Kan du inte göra en frågelåda på din blogg och ha i sidan så man kan ställa lite frågor till dig och läsa andras? Jag gjorde min på http://www.valresultatet.se



mvh

pernilla

2011-04-06 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0