Temperaturen är hög uti kroppen,

närmare 40 än 37 (komma fem!)
(vem har egentligen 37.5 som sin vanliga kroppstemperatur? Jag har väl typ 36.7 eller något. dagens läsarfråga!)

Min kropp gav mig nu svar på hur det går när man går lite sjuk till skolan två dagar i rad. Man blir ännu sjukare. men nu är jag sjuk enligt textboken och äter all sorts möjlig medicin och ligger i min säng och dricker litervis med vatten.

Min syster Katrin for för en kvart sedan till Viet Nam, där hon ska vara i tre månader - en väldigt lång tid kan man tycka! Så nu är det bara jag kvar hemma... Känner för att gråta en liten skvätt.

Nu ska jag gå och sjuka mig i min säng istället för det är för ansträngande att sitta vid datorn.
hejhej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0