Vi kommer nog aldrig få en tv-show.

Självklart Pernilla kan jag länka till klippet! Här är det fabulösa videoblogginlägget, the one and only;



När vi fortfarande var unga och oskyldiga.

och det är bara att ställa på frågor om ni mot förmodan skulle ha några! Jag lovar att jag tvingar både Therese och Alice svara på frågor ifall det skulle komma upp något skojigt.

Här har ni en bild på dom, om ni har glömt hur dom ser ut. Det har jag:



Här kan ni få se dessutom ett till litet klipp. 


Therese sångtext är dessutom så bra och orginell. Hur går det för dig Klara? svara nu. Svara inte sen nej för då har jag redan glömt bort frågan, svara nu. (fnissfniss) Alice: nej Jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0