bakareN

När man är hemma klockan 14.15 en fredag så vill man ta och utnyttja dagen ordentligt. För att förbereda för toppenbesök av syster i helgen så tänker jag nog dagen till ära baka lite, eller baga som man egentligen borde säga. (för varför heter det annars bagare?)

Började söka efter lite mer nyttiga recept då jag är inne i en träning och äta bra period (har nog tränat mer sammanlagt under en vecka nu än vad jag gjorde under hela jullovet sammanlagt) men plötsligt hittade jag andra grejer istället.... chocolatechipcookies, blåbärsmuffin, eller varför inte Better than sex cake som Malin bjöd på i klassen i veckan.... gudomligt god var resultatet!

hej då nyttigheter, HELLO CHOCOLATE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0