Ett foto i timmen

Jag tänkte att jag också kunde hoppa på trenden att ta en bild i timmen så att folk får följa med i min dag.

07.00 Steg upp (av någon anledning får jag väldigt mörkt burrigt hår när jag sover... måste vara något med min kudde...)


08.00 Kikade iderligen på SL:s hemsida, lyssnade på radio, samtidigt som jag åt frukost och duschade (nåväl, kanske inte allt exakt samtidigt) för att se om det var någon mening att ta sig till skolan.

09.00 Beslöt sig för att det var värt att gå ut i snöovädret för att lära mig mer om kemi och fysik.

Spenderade en timme ungefär såhär, fast inomhus, när jag väntade på tåget;


10.00 Väntade ytterliggare en halvtimme på tåget, som nu var försenat 90 minuter, och beslöt mig till slut att jag spenderar min tid på vettigare vis genom att vandra hem och plugga hemma istället (trots att det var kul att ha sällskap med Robin och Elsa!)

Detta är alltså en redigerad bild så att ni kan få känslan av hur det var att gå hem. Jag har inte någon random påse på huvudet utan det där är ett försök till min tjocka luva som vad helt igensnöat när jag kom hem. Jag har inte heller vitt yvigt skägg utan det där var min tjocka halsduk. Det känns bra när man måste förklara sin bild så mycket! Och nej, jag har inte bytt tillbaka glasögon utan bilden är ett år gammal.

 

11.00
Är hemma och ska använda dagen till att plugga och städa och tagga. Men mest kanske plugga och äta kexchoklad och varm choklad. Glad snödag!




Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag har också snödag idag. Strålande! :)

Kramar

2011-02-11 @ 13:05:57
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0