adios 2010 - hallåååå nytt år!

Hej hej 2011!!

Jag har fem dagar på mig innan skolan börjar. Dessa fem dagar börjar långsamt planeras nu för att fyllas med allt det bästa i livet. Detta inräknar mys med människor, promenader, bio, speldagar, skridskoåkning, träffa släkt och vänner, filmkvällar, varm choklad, fortsättning av görandet av fotoalbumet för 2007 - det är nog min nya hobby, hur kul som helst! osv.
Jag lär vara lika oaktiv som tidigare. dvs 1000 % mer aktiv än mina bloggkamrater.

Skåne var förresten apmys. Och ganska tacksamt ställe att fota vid havet.

( BTW : årsresuméer är för de som har för mycket tid vid sina händer (aa) och som nödvändigtvis måste blicka bakåt för att kunna blicka framåt. haha nej jag känner bara inte för att göra det helt enkelt.)

NYÅRSLÖFTE:
Bli modig
Vara nöjd med allt som livet ger
träna mer
ÄNDRA MIN TELEFONSVARARE PÅ MOBILEN- kan inte fatta egentligen att jag har kvar den jag spelade in på två sekunder vid köket på JingiJamboree, ett stort scoutläger, år 2007 bara för att se om det var någon viktig som hade lämnat ett meddelande. Av ren okunskap så har jag inte ändrat. Hjälp mig, snälla? Jag darrar av skräck när jag tänker hur många människor som har kommit till den telefonsvararen då jag är så dålig på att svara. Jag avslutar den med ett långdraget adioooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0