eh eh eh eh eh eh eh

Minns ni att jag berättade om mitt problem med min telefonsvarare som är så fånig och att jag inte vet hur jag ändrar den? (och nej, ni ska inte ringa nu när ni vet att jag inte kan svara bara för att höra min telefonsvarare- JA, det är riktat till dig jenny!)

Iallafall,
jag har nu kommit på perfekta låten som jag ska byta till sedan när jag äntligen kan byta! Det bästa med låten är att jag helt klart kommer minska på antalet missade samtal jag får också... inte för att jag blir bättre på att svara, utan för att färre kommer ringa...



Vet inte vilken bit som funkar bäst... blir väl troligtvis 1.05-1.35, själva refrängen liksom. Fatta vad överraskad man blir om man får den utskällningen på telefon! I'm busy, stop telephonin' me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0