i'm inviting you to be white paint

Idag har jag lekt med Jenny. Vi spelade Harry Potter och fjantade oss.

Idag har jag känt mig lite smart med fysiken första gången på väldigt länge. Det var en trevlig och ny känsla. Men det behövdes väl lite fjanterier med Jenny för att jag skulle fatta något när jag satte mig med formlerna igen. "Everyone keeps telling me that you are Stockholms smartest teenagers, but you keep proving the opposite". eller liknande sa min kemilärare igår. Hmphf. Vi ska nog visa honom att han har rätt! höhö.

för övrigt så lever jag och har vardagsrutiner, om än väldigt trevliga sådana. Konstigt nog känns det okej än så länge med att ha pluggande som en del av livet. Kanske bara för att jag hela tiden förbereder mig för prov som kommer att komma, men att vi inte har någon direkt stress denna vecka. Livet är bra!

pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0