Jag blir snart tokig

Först drömde jag om denna låt inatt. Någon bad mig skicka den låten till dom och jag svarade förvånat att jag tyvärr inte hade låten men den var fin och det var länge sedan jag hörde den!

Klockan 9 imorse hör jag plötsligt Sara nynna på den. Jag nämner drömmen och vi skrattar och tycker igen att det är en fin låt.

Sedan dess är den fast. ÅHHHH vad jag snart dör! Varje sekund mellan samtal så har vi sjungit på låten, och ofta flera minuter i rad, gissat textrader, kollat upp textrader, lagt till egna melodislingor. Det har tidigare varit en låt som har gett mig sådan energi och nu gör den mig på riktigt snart tokig. I över tolv timmar så går den igång i min hjärna så fort det blir lite tyst.

(så funkar aldrig att bädda in youtube låtar för mig längre. KLICKA HÄR ÄR NI SNÄLLA ---->http://www.youtube.com/watch?v=RuV2agQPgps)


Hoppas att detta händer er nu så jag slipper plågas själv. (MEN GALET BRA LÅT OCKSÅ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0