klara dör nästan av chock

JAG SATTE MIN SMOOTHIE (GOTT VA?) I HALSEN NÄR JAG UPPTÄCKTE ETT INLÄGG FRÅN THERESE.

Jag hade precis tänkt föreslå att vi skulle stänga ner bloggen, jag hade tänkt föreslå att den skulle få försvinna den 2 januari då jag tror vi skapade den (?) men nu kanske den lever? Vi får väl se. Ojojojojojoj!

Jag träffade Theresa den rare för några kvällar och pratade och pratade och diskuterade fötter.

Idag så har jag vandrat i snön på Djurgården, skrattat en massa och sedan sett Harry Potter 7 på bio igen. tillsammans med en tjej som bor några för många mil bort för att det ska vara bra. Sedan avslutades kvällen nu med en smoothie och amerikanska pannkakor.

Det var min dag det. Awesomecake!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0