Babbel- det jag gör bäst!

Idag satte jag på mig mina färggladaste gröna byxor och åt bland annat en macka med nutella på frukost. Jag tänkte att om jag ger min morgon en extra bra start så måste den ju fortsätta i den riktningen!

Tyvärr gjorde den väl inte helt det. Jag har knappt något huvud kvar för att jag har hostat sönder hela mig och febern har stigit. Matteprovet gick rätt dåligt om man säger så och jag måste gå till skolan imorgon för att avsluta projekt och hålla kemiseminiarium.

Menmen. Man får väl vara tacksam för att man inte är en dövstum, krigsdrabbad epileptiker, som Ellen uttryckte det idag. Och dagen hade ju sina positiva sidor också. Sara åt till exempel en gigantisk stor banan vilket vi nog skrattade åt i en kvart. Systra mi kom hem igen för några dagar och ska nu hjälpa mig med kemin. Och jag lyssnar på LOVE med Nat King Cole, en av jordens sötaste låtar. 10 veckor kvar till sommaren, 2 och en halv till påsklov och skåne. Sådetså.


två sömniga flickor förra onsdagen. där var det inte lika jobbigt att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0