pojken blir man

En viss kille fyllde 18 i veckan.



jag ser helt idiotisk ut på bilden men robin blev fin och det är ju trots allt han som fyllde år. GRATTIS MANNEN!! kan ej sägas nog med gånger. 

Eftersom han inte följer vår blogg kan jag avslöja att jag sitter och fixar på hans födelsedagspresent förtillfället, sedan ska här duschas och kika på lite solsidan. Sportlovet är officiellt över om 5 timmar. Det känns riktigt trist, samtidigt som jag inser hur galet långt detta sportlov har känts. Jag har haft lov i minst tre veckor. Bara tanken att jag åt en alldeles för stor macka med Annika och att jag har hunnit träffa båda mina systrar under samma vecka känns alldeles för bra för att vara sant! Väl utnyttjat lov Klara.

(dock fanns det en flicka som jag inte träffade och som jag saknar enormt. vill höra allt om indien H!)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh, den känslan är så bra, när man är nöjd med lovet och gjort bara roliga saker!



Jag hoppas att sms:et räcker tills vi ses igen, alldeles snart hoppas jag! Kramar <3

2011-03-07 @ 16:05:38
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/
Postat av: Hedda

Åh, den känslan är så bra, när man är nöjd med lovet och gjort bara roliga saker!



Jag hoppas att sms:et räcker tills vi ses igen, alldeles snart hoppas jag! Kramar <3

2011-03-07 @ 16:06:48
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/
Postat av: Hedda

Och en massa grattis till födelsedagsmannen! :D

2011-03-07 @ 16:07:15
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0