spring i benen och förgiftad mun

Nu bestämmer jag förfasiken själv att imorgon har våren kommit. Iallafall tillräckligt mycket för att ha smält bort all is och snö på gatorna här i Schuddinge. För nu måste alla myror i mina ben få försvinna och allt spring som bara har byggts upp de senaste veckorna få utlopp någonstans och jag vill börja springa igen. Så se upp imorgon vid halv sju tiden för då kommer en fartdåre på vägarna! ... som inte har varit ute och sprungit på cirkus 5-6 månader.

Idag drack jag förresten av ett glas med vatten som någon hade lämnat kvar tidigare på vårt bord vid cafét där jag fikade med mina fina vänner. inte med flit alltså utan för att jag trodde det var mitt. Det var äckligt. Hoppas att jag inte får herpes eller aids eller både och. Eller Malaria! Det sprids ju genom vatten. (höhö bör kanske tilläggas så att alla förstår min höga nivå på humor.)

Det var allt denna kvinno och fettis dag. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0