vad heter tagga på franska?

Världens finaste Julia är nu på väg hem till mig i skrivandes stund och vi ska spendera kvällen med att plugga och fnittra och känna hur det pirrar i magen på oss båda (och jag ska städa och boka tågbiljetter och packa klart och allt annat man måste göra) och sedan ska vi sova en liten stund för att sedan gå upp klockan 2 på morgonen för att åka till Frankrike.



såhär ser vi ut när vi sover. (res.anm. jag ser nu att Julia kanske inte sover på bilden. Eller så sover hon konstigt! Jag sov iallafall och märkte inte ens när fotot togs. Jag vet inte om det syns men jag har ett leende på läpparna. det var lite fint tkr jag!)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Hoppas, hoppas på att detta äventyr blir strålande och ger en massa underbara minnen och kunskaper. Hade jag kunnat säga lycka till på franska hade jag gjort det :) KRAMAR

2011-03-21 @ 18:15:46
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0